lundi 1 septembre 2014

I know I'm not the only one.




Choker Necklace - Ebay
Gold Vintage Watch - Casio
Basic Grey Tee - Camaieu
Skater Skirt - River Island
Black Platfomrs - H&M
Hey guys! For the 1st of September I got a new outfit for you! Black colour with a bit of grey.
This is an outfit from my new lookbook on my youtube channel, for Back to School.
It is a very simple outfit, but with the amazing platforms which are really unique it's not simple. Because they've got like a snake skin with kind of teeth detail on the sole. And I added my choker necklace which gives more a fancy style to this look. My skirt and my t-shirt are pretty basics.
So I had to boost this outfit.
Hope you'll get some inspiration from my look, have a good back to school!

-

Coucou! Pour le 1er septembre j'ai pour vous une nouvelle tenue!
Couleur noir avec un peu de gris. C'est une tenue de mon nouveau lookbook sur ma chaîne youtube, pour le rentrée des cours. Une tenue très simple, mais avec les incroyables plateformes qui sont vraiment unique elle ne l'est pas. Car elles ont comme une peau de serpent avec un type de dents sur la semelle. Et j'ai ajouté mon collier ras du cou qui donne plus de fantaisie à ce look. Ma jupe et mon t-shirt sont simples. Donc je devais rehausser la tenue.
J'espère que vous aurez de l'inspiration grâce à ma tenue, et bonne rentrée à tous!
❄ Laura Melted Snow 

1 commentaire: