mercredi 27 août 2014

August favorites.

Hello guys! Today I just posted a new video on my Youtube channel.
This is my August favorites, not a long video, because people don't know me a lot, so 5 minutes is a good video. I'm talking about some stuff that I loved during August.
Whatsmore in this video I talk in English and in French.
So why not going to watch my video?

-

Salut! Aujourd'hui je viens juste de poster une nouvelle vidéo sur ma chaîne Youtube.
C'est mes favoris d'août, pas une longue vidéo, parce que les personnes ne me connaissent pas beaucoup, donc 5 minutes est une bonne vidéo. Je parle de choses que j'ai aimé durant ce mois.
De plus dans cette vidéo je parle et anglais et français.
Donc pourquoi pas aller regarder ma vidéo?

❄ Laura Melted Snow 

2 commentaires:

  1. J'adore...I am fan...And also fan of Homère... :) You must read Marc-Aurèle a roman author, one of my favorite... :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ahah thank you! :D I will read one day Marc-Aurèle then, but at the moment I got so many books to read.. :/

      Supprimer