vendredi 22 août 2014

Mom Jeans. Back To School.

Bomber Jacket - Zara
Mom Jeans - Primark
High Neck Top - Primark
Black Belt - Mim
Chunky Sandals - New Look
Today, new post on my blog. Just filmed a new video for Back To School Lookbook on my Youtube channel. And of course, took some pictures for you guys.
I'm totally in love with Mom jeans, cause a) they're really comfy, b) high waisted & c) beautiful.
Mom jeans are a bit expensive in Topshop, River Island, or Asos. But I find one which fit perfectly and which is a very good price. At Primark! Only 15 euros, that's amazing!
Very good quality, good price. Hope you'll get some inspiration from my outfit.

-

Aujourd'hui nouvelle articile sur mon blog. Je viens de filmer une nouvelle vidéo pour un lookbook spécial rentrée des cours sur ma chaîne Youtube.
Et bien sûr, j'ai pris quelques photos pour vous. Je suis totalement amoureuse des Mom jeans, parce que a) ils sont très confortables, b) taille haute et c) beaux.
Les Mom jeans sont un peu cher chez Topshop, River Island ou Asos. Mais j'ai trouvé une qui me va parfaitement et qui est à un bon prix. Chez Primark! Seulement 15 euros, incroyable!
Très bonne qualité, bon prix. J'espère que vous trouverez de l'inspiration dans ma tenue.
❄ Laura Melted Snow 

1 commentaire: