dimanche 6 juillet 2014

Easy DIY: lily of the valley

Fake flowers - Fausses fleurs

Cut some pieces - Couper des pièces

Take your jar - Prendre votre bocal

Put the flower - Mettre la fleur

Voila


I was chilling in my room the last day, cleaning my room and then this idea appeared.
It's a very quick and easy DIY, I think it is very cute and simple...
Makes me thinkg about the countryside, don't know why. I just wanted to share with you this DIY,
 I hope you will enjoy it and be inspired.

-

Je ne faisais rien dans ma chambre l'autre jour, je la nettoyais et quand cette idée apparut.
C'est un très rapide et facile DIY, je trouve que c'est très mignon et simple...
Ca me fait penser à la campagne, je ne sais pas pourquoi. Je voulais juste partager avec vous ce DIY,
j'espère que vous allez l'apprécier et être inspiré.


❄ Laura Melted Snow 

1 commentaire: