mardi 15 juillet 2014

No flash, no light, nothing, just me.


Crop Top - New Yorker
Skirt - Jennyfer
Cardigan - Stradivarius
Chunky Sandals - New Look
I know it is again a monocrhome outfit, but because I recently did a Monochrome Summer Lookbook on my Youtube channel ahah. So this outfit is very thight so I added this cardigan to cover up my body. It's very confortable, simple and good for Summer.
What's more to say about that outfit? Nothing I thing.
Hope you'll get some inspirations and will like it.

-

Je sais que c'est encore une tenue monocrhome, mais c'est parce que j'ai récemment fais un Monochrome Summer Lookbook sur ma chaîne Youtube ahah. Alors cette tenue est très serrée donc j'ai ajouté ce gilet pour couvrir mon corps. C'est très confortable, simple et bien pour l'Ete.
Quoi dire de plus pour cette tenue? Rien je pense.
J'espère que vous aurez de l'inspiration et allez l'aimer.
❄ Laura Melted Snow 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire