lundi 14 juillet 2014

Playing with colors & print.

Hat- H&M
Shirt - Thrifted
Dress - Ohmylove
Oxfords - Doc Martens
This is Mary-Rose, one of my bestfriend since my chilhood. Today I am gonna share with you her outfit, from my Summer Lookbook on my Youtube channel.
So I love it so much, it is very original, colorful, and pretty for Summer.
The Doc Martens are an essential in a wardrobe. Loving so much the bowler hat.
Tie a long shirt is a very cool way to wear it, and the cut of the dress is perfect.

-

Voici Mary-Roses, une de mes meilleures amies depuis mon enfance. Aujourd'hui je décide de partager avec vous sa tenue, qui provient de mon Summer Lookbook sur ma chaîne Youtube.
Alors je l'aime énormément, c'est très original, coloré et jolie pour l'été.
Les Doc Martens sont un essentiel dans une garde robe. J'adore beaucoup le chapeau melon.
Nouer une longue chemise est une façon très cool de la porter, et la coupe de la robe est parfaite.

❄ Laura Melted Snow 

1 commentaire: